Organizacija Haver Srbija
Menu
  • ENGLISH VERSION
    • ABOUT HAVER SERBIA
    • HAVER TEAM
    • ONGOING PROJECTS
      • KNOWLEDGE = TOLERANCE
      • MIDRASHA
      • CHEVRUTA CARAVAN
      • TRAINING FOR VOLUNTEERS
      • ACTIVITIES
      • TOURS & RESEARCH
      • MINORITY GROUPS
      • ACTIVITIES IN PARTNERSHIP
      • ART SHOP
    • NEW PROJECTS
    • PARTNERS
  • HAVER SRBIJA
    • O ORGANIZACIJI
    • TIM
    • VOLONTERI
  • PROGRAMI
    • HEVRUTA KARAVAN
    • PROGRAMI ZA ĐAKE
    • DIJALOG
    • HAVER I JEVREJSKA ZAJEDNICA
    • MIDRAŠA
    • TRENING ZA VOLONTERE
    • TURA RAZNOLIKOSTI
    • PORTRETI I SEĆANJA
  • ONLINE
    • ONLINE PROGRAMI
    • KVIZOVI
    • PREDAVANJA
    • KONFERENCIJE
  • JUDAIZAM
    • PRAZNICI
    • SIMBOLI
    • ŽIVOTNI CIKLUS
    • KRATKA ISTORIJA
    • KOŠER ISHRANA
    • JEVREJSKE KNJIGE
    • IZRAEL
    • JEVREJSKE MUDROSTI
  • ŠOA
    • HOLOKAUST
    • MITOVI O JEVREJIMA
    • OBRAZOVANJE O HOLOKAUSTU
    • DISKRIMINACIJA
  • AKTUELNOSTI
  • ČLANCI I TEKSTOVI
  • KONTAKTIRAJTE NAS

  • 060 / 345 - 30 - 08
  • haversrbija@gmail.com

© 2013-2022 Sva prava zadržana
Powered by ArsMagine.com

Preneti statističke podatke na pojedinca

 

Tokom izučavanja Holokausta skoro je nemoguće pojmiti stvarni broj žrtava. Treba težiti ka prikazivanju pojedinaca – porodice. Iza statističkih podataka nalaze se bake, dede, roditelji i deca i važno je istaći da iza istorijskog narativa stoje različita lična iskustva. Razlog tome je što će učenici, ako se prate ovakve sugestije, sagledavati ljude u kontekstu njihovog celokupnog života a ne samo kao žrtve. Lično iskustvo pojedinca i zapisana sećanja omogućavaju učenicima da brojeve pretvore u individue koje predstavljaju kolektivna iskustva. Iako je važno da učenici obrate pažnju kako ne bi došlo do generalizovanja ličnog iskustva preživelih, posmatrača, oslobodilaca, itd., povezivanje sa ličnim iskustvom određene osobe pomaže im da prevaziđu statističke podatke i da istorijske događaje iz vremena Holokausta dožive neposredno i lično.

Metodologija obrazovanja o Holokaustu

  • « Kontekstualizovanje istorije koja se podučava
  • Senzibilnost prilikom upotrebe pisanih i audiovizualnih sadržaja »

Ostavite komentar

Click here to cancel reply.