Organizacija Haver Srbija
Menu
  • ENGLISH VERSION
    • ABOUT HAVER SERBIA
    • HAVER TEAM
    • ONGOING PROJECTS
      • KNOWLEDGE = TOLERANCE
      • MIDRASHA
      • CHEVRUTA CARAVAN
      • TRAINING FOR VOLUNTEERS
      • ACTIVITIES
      • TOURS & RESEARCH
      • MINORITY GROUPS
      • ACTIVITIES IN PARTNERSHIP
      • ART SHOP
    • NEW PROJECTS
    • PARTNERS
  • HAVER SRBIJA
    • O ORGANIZACIJI
    • TIM
    • VOLONTERI
  • PROGRAMI
    • HEVRUTA KARAVAN
    • PROGRAMI ZA ĐAKE
    • DIJALOG
    • HAVER I JEVREJSKA ZAJEDNICA
    • MIDRAŠA
    • TRENING ZA VOLONTERE
    • TURA RAZNOLIKOSTI
    • PORTRETI I SEĆANJA
  • ONLINE
    • ONLINE PROGRAMI
    • KVIZOVI
    • PREDAVANJA
    • KONFERENCIJE
  • JUDAIZAM
    • PRAZNICI
    • SIMBOLI
    • ŽIVOTNI CIKLUS
    • KRATKA ISTORIJA
    • KOŠER ISHRANA
    • JEVREJSKE KNJIGE
    • IZRAEL
    • JEVREJSKE MUDROSTI
  • ŠOA
    • HOLOKAUST
    • MITOVI O JEVREJIMA
    • OBRAZOVANJE O HOLOKAUSTU
    • DISKRIMINACIJA
  • AKTUELNOSTI
  • ČLANCI I TEKSTOVI
  • KONTAKTIRAJTE NAS

  • 060 / 345 - 30 - 08
  • haversrbija@gmail.com

© 2013-2022 Sva prava zadržana
Powered by ArsMagine.com

Osnažiti i istaknuti ciljeve

 

Uvodni i završni čas o Holokaustu su od ključnog značaja. Snažan uvod treba da služi za razbijanje pogrešnih informacija koje učenici mogu da imaju pre nego što počnu da uče o Holokaustu. Uvod treba da uvede učenike u aktivno učenje, da istakne učenicima da su njihove ideje i mišljenja od velikog značaja i da pokaže da ovaj deo istorije ima višeslojno značenje za njih kao pojedince i kao pripadnike celog društva.

Završni čas treba da podstakne učenike na dalje proučavanje istorije, književnosti i umetnosti o Holokaustu. Tokom ovog časa učenike treba podstaći da naprave vezu između ovog dela istorije i drugih istorijskih dešavanja u svetu kao i vezu sa svetom u kojem oni danas žive. Takođe ih treba podstaći da razmišljaju o tome koje životne lekcije su naučili i šta im one znače na ličnom nivou kao i na nivou osoba koje žive u demokratskom društvu.

Metodologija obrazovanja o Holokaustu

  • « Odabir odgovarajućih aktivnosti za učenje
  • Partneri »

Ostavite komentar

Click here to cancel reply.