Kome su aktivnosti namenjene
Organizacija „Haver Srbija“ sarađuje sa srednjim školama, studentima, nastavnicima, aktivistima nevladinog sektora, javnim sektorom.
Glavna ciljna grupa organizacije su učenici srednjih škola. U ovom uzrastu osoba formira svoj identitet i gradi mišljenje o svetu koji ga okružuje. Istovremeno, učenici ovog uzrasta su u mogućnosti da učestvuju u diskusiji i dijalogu, da formiraju i iznesu svoje mišljenje, kao i da uče jedni od drugih. Smatramo da u ovom životnom dobu treba da podstaknemo učenike da budu odgovorni i aktivni građani.
Druga ciljna grupa organizacije su nastavnici. Nastavnici su ti koji prenose znanje učenicima, provode puno vremena sa njima i u poziciji su da na intenzivan način utiču na svoje učenike. Smatramo neophodnim da nastavnici ovladavaju veštinama, metodama i znanjem o antidiskriminativnoj edukaciji i ostalim temama kojima se bavimo, kako bi učestvovali, na još jedan način, u izgradnji aktivnog i odgovornog društva.
Aktiviste drugih nevladinih i ostalih organizacija vidimo kao partnere u ostvarenju naših ciljeva. Saradnja i partnerstvo različitih nivoa pomoći će organizaciji i našim partnerima da učimo, razvijamo se i podržimo jedni druge, sa ciljem da stvorimo inkluzivnije društvo i povećamo nivo tolerancije među građanima.
Javni sektor u većini slučajeva nema kapacitet da se bavi specifičnim problemima, ali sa druge strane ima prostor i stabilnost koji je nama, kao nevladinoj organizaciji, potreban. Partnerstvo i podrška javnog sektora nam omogućava da se bavimo temama koje smatramo da su neophodne za razvoj našeg društva na stručan način i pomaže nam da se razvijamo kao organizacija.
.
Edukativni koncept Neformalna edukacija Aktivnosti organizacije
2 Komentara
Dušan Novaković / April 5, 2019 at 10:23 am
Radim u Osnovnoj školi u Šapcu. Želeo bih da se edukujem i učestvujem u vašim programima.
S poštovanjem, Dušan
Ana / April 26, 2025 at 10:27 pm
Postovani,
Od izuzetnog znacaja je obrazovanje naseg obrazovnog sistema i inkluzije makar u razmisljanju i planiranju. Ja sam majka deteta u IX gimnaziji, gde direktorka pored skretanja paznje, ignorise da pokrene mere prema profesorima koju decu nazivaju “fasistima” i psiholog u upucuje na molitvu u “pravoslavnu psihologiju” za koje redovno podnosimo zalbe. Korisna bi bila promena da govor zaposlenih u prosveti bude sa vise postovanja, razumevanja i uvazavanja razlika umesto podpirivanja i diskriminacije. Nisam stekla utisak da je antisemitizam uzrok vec manjak znanja i neodgovornost, a to je mozda i veci problem. Kako da sprecimo prve naznake diskriminacije ako ih i ne razumemo ili gresimo bez posledica, jer “sila boga ne moli”?
Stojim Vam na raspolaganju za vise detalja, ali sugerisem da kontaktirate i predlozite edukaciju za nastavnke i rukovodioca.
Hvala najlepse,
Ana
Leave a Reply to Ana