Neformalna jevrejska edukacija
Cilj neformalne jevrejske edukacije je lični razvoj učesnika. Edukacija se dešava kroz aktivno učešće i proživljavanje vrednosti i trenutaka koji se smatraju verodostojnim. Ovakav vid edukacije se zasniva na stvaranju prostora, razvijanju edukativne kulture i povezivanju i praćenju društvenog konteksta. Bazira se na kurikulumu koji je predstavljen na dinamičan i felksibilan način.
Neformalnu jevrejsku edukaciju karakteriše sedam atributa, koji čine ovakav vid edukacije posebnom i jedinstvenom: edukacija usmerena ka individui; eksperimentalna edukacija; interaktivan proces; iskustvo u grupnom radu; kultura jevrejske edukacije; edukacija koja uključuje; posebnost edukatora. Ovi atributi po naosob ne definiši jevrejsku neformalnu edukaciju, oni kao takvi su sastavni deo i ostalih načina edukacije i profesija koje uključuju rad sa ljudima. Kombinacija ovih atributa, njihovo spajanje i sinergija su ono što definiše ovaj jedinstven način edukacije.
„Neformalna jevrejska edukacija je filozofija jevrejske edukacije. To je teorija ili filozofija o edukaciji ljudi koja naglašava mogućnst izbora, visok stepen interaktivnosti, felksibilnu koncepciju sadržaja i tema, pristupačnog učitelja i grupni proces. Neformalna jevrejska edukacija ne podrazumeva mesto već pogled na svet o tome kako ljudi uče, šta je važno da se uči i kako treba da podučavamo.“ (Filozofija jevrejske neformalne eudkacije, Beri Hazan)
.
Edukativni koncept Kome su aktivnosti namenjene Aktivnosti organizacije
Ostavite komentar