Organizacija Haver Srbija
Menu
  • ENGLISH VERSION
    • ABOUT HAVER SERBIA
    • HAVER TEAM
    • ONGOING PROJECTS
      • KNOWLEDGE = TOLERANCE
      • MIDRASHA
      • CHEVRUTA CARAVAN
      • TRAINING FOR VOLUNTEERS
      • ACTIVITIES
      • TOURS & RESEARCH
      • MINORITY GROUPS
      • ACTIVITIES IN PARTNERSHIP
      • ART SHOP
    • NEW PROJECTS
    • PARTNERS
  • HAVER SRBIJA
    • O ORGANIZACIJI
    • TIM
    • VOLONTERI
  • PROGRAMI
    • HEVRUTA KARAVAN
    • PROGRAMI ZA ĐAKE
    • DIJALOG
    • HAVER I JEVREJSKA ZAJEDNICA
    • MIDRAŠA
    • TRENING ZA VOLONTERE
    • TURA RAZNOLIKOSTI
    • PORTRETI I SEĆANJA
  • ONLINE
    • ONLINE PROGRAMI
    • KVIZOVI
    • PREDAVANJA
    • KONFERENCIJE
  • JUDAIZAM
    • PRAZNICI
    • SIMBOLI
    • ŽIVOTNI CIKLUS
    • KRATKA ISTORIJA
    • KOŠER ISHRANA
    • JEVREJSKE KNJIGE
    • IZRAEL
    • JEVREJSKE MUDROSTI
  • ŠOA
    • HOLOKAUST
    • MITOVI O JEVREJIMA
    • OBRAZOVANJE O HOLOKAUSTU
    • DISKRIMINACIJA
  • AKTUELNOSTI
  • ČLANCI I TEKSTOVI
  • KONTAKTIRAJTE NAS

  • 060 / 345 - 30 - 08
  • haversrbija@gmail.com

© 2013-2022 Sva prava zadržana
Powered by ArsMagine.com

Izbegavanje stereotipnih opisa

 

Iako su svi Jevreji bili meta uništenja od strane nacista, nije iskustvo svih Jevreja bilo isto. Pojednostavljeni pogledi i stereotipi se pojavljuju kada se stavovi i radnje neke grupe ljudi posmatraju kao opšte karakteristike određene grupe. Način na koji su etničke i društvene grupe označene i prikazane u školskom programu direktno utiče na percepciju učenika o grupama ljudi iz njihovog svakodnevnog života. Podsetimo učenike da iako članovi određene grupe mogu da dele zajednička iskustva i verovanja, generalizacija tih grupa bez upotrebe termina kao što su „ponekad“, „često“, „uglavnom ali ne kod svih“ dovode do stereotipa o ponašanju određene grupe i narušavanja istorijske stvarnosti. Zbog toga se svi Nemci ne mogu okarakterisati kao nacisti niti se bilo koja nacija može svesti na jedan ili jednodimenzionalni opis.

Metodologija obrazovanja o Holokaustu

  • « Pravljenje razlika o izvorima podataka
  • Ne predstavljati istoriju na romantičan način kako bi zainteresovali učenike »

Ostavite komentar

Click here to cancel reply.