Organizacija Haver Srbija
Menu
  • ENGLISH VERSION
    • ABOUT HAVER SERBIA
    • HAVER TEAM
    • ONGOING PROJECTS
      • KNOWLEDGE = TOLERANCE
      • MIDRASHA
      • CHEVRUTA CARAVAN
      • TRAINING FOR VOLUNTEERS
      • ACTIVITIES
      • TOURS & RESEARCH
      • MINORITY GROUPS
      • ACTIVITIES IN PARTNERSHIP
      • ART SHOP
    • NEW PROJECTS
    • PARTNERS
  • HAVER SRBIJA
    • O ORGANIZACIJI
    • TIM
    • VOLONTERI
  • PROGRAMI
    • HEVRUTA KARAVAN
    • PROGRAMI ZA ĐAKE
    • DIJALOG
    • HAVER I JEVREJSKA ZAJEDNICA
    • MIDRAŠA
    • TRENING ZA VOLONTERE
    • TURA RAZNOLIKOSTI
    • PORTRETI I SEĆANJA
  • ONLINE
    • ONLINE PROGRAMI
    • KVIZOVI
    • PREDAVANJA
    • KONFERENCIJE
  • JUDAIZAM
    • PRAZNICI
    • SIMBOLI
    • ŽIVOTNI CIKLUS
    • KRATKA ISTORIJA
    • KOŠER ISHRANA
    • JEVREJSKE KNJIGE
    • IZRAEL
    • JEVREJSKE MUDROSTI
  • ŠOA
    • HOLOKAUST
    • MITOVI O JEVREJIMA
    • OBRAZOVANJE O HOLOKAUSTU
    • DISKRIMINACIJA
  • AKTUELNOSTI
  • ČLANCI I TEKSTOVI
  • KONTAKTIRAJTE NAS

  • 060 / 345 - 30 - 08
  • haversrbija@gmail.com

© 2013-2022 Sva prava zadržana
Powered by ArsMagine.com

Izbegavanje upoređivanja patnji

 

Učenje o Holokaustu treba da naglasi različitu politiku koju je nacistički režim imao prema raznim grupama ljudi, međutim, ove razlike ne trebaju da predstavljaju osnov za upoređivanje patnje među tim grupama. Mi ne možemo pretpostavljati da je užas koji je pretrpeo pojedinac, porodica ili zajednica, kao žrtva nacističkog progona, bio veći od iskustva koje je pretrpela žrtva nekog drugog genocida. Iz tog razloga, takođe treba izbegavati generalizacije koje sugerišu ekskluzivnost kao što je „žrtve Holokausta su pretrpele najveću okrutnost koja se desila ljudima u istoriji čovečanstva“ i slično.

Metodologija obrazovanja o Holokaustu

  • « Definisanje termina „Holokaust“
  • Izbegavanje pojednostavljenih odgovara na složena istorijska pitanja »

Ostavite komentar

Click here to cancel reply.